Paniek

 Paniek



Ik ga het echt kort houden deze keer. Ik ben in paniek. Ik loop al sedert woensdag emotioneel en machteloos rond.
Reden: mijn tumormarkers zijn opnieuw gestegen. En niet een klein beetje. De dokter kwam ze mij vertellen, net voor ik naar huis kon na sessie 2 van kuur 3. Hij zei dat we de scan moeten afwachten om een objectief oordeel te hebben, maar goed is het niet. Ik voel ook weer dingen, dingen die ik voelde voor de start van de chemo, maar dan een hele tijd niet had gevoeld na de eerste kuur. En nu weer wel.
Paniek dus. 20 september, met een nog banger hart wacht ik op een volgend verdict...


Reacties

  1. Ooh Katrien, ik lees dit en krijg tranen in de ogen. We zenden jou en Eppo en Brecht veel warmte toe vanuit Eppegem. Wij duimen voor de 20ste x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook alle 'fingers crossed' voor jullie. Ik kan me voorstellen dat het 10 lange dagen zijn/zullen zijn met veel vragen zonder antwoord. Laat de moed niet zakken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Brunhilde voor de opbeurende woorden en de vingers...

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel! (Geen idee wie want de naam is niet gepubliceerd...)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Slecht nieuws (update)

Nieuwe behandeling (update)

Pijnmedicatie