Boostervaccin uitgesteld

 Boostervaccin uitgesteld


Normaalgezien kreeg ik gisteren mijn covid boostervaccin. De oncoloog vond echter toch dat én chemo op maandag, én booster witte bloedcellen én covid boostervaccin op dinsdag, wat te veel zou zijn. Daarom is die laatste uitgesteld naar vrijdag. Momenteel recupereer ik dus van de chemo op maandag, en de booster witte bloedcellen gisteren. Om één of andere reden heb ik nauwelijks geslapen vannacht, dus vandaag wordt opnieuw een rustdag. Hopelijk morgen iets fitter. En hopelijk ben ik zaterdag niet té ziek van het boostervaccin, zodat ik nog iets heb aan mijn weekend, vooraleer ik maandag weer chemo krijg...

Voor de rest niet veel nieuws: tumormarkers zijn maandag gemeten maar heb daar nog geen resultaat van. In de loop van de week zou ik ze kunnen bekijken in het online verslag (tegenwoordig kunnen patiënten alle online verslagen inkijken). Maar ik durf eigenlijk niet. Dan is het wachten tot maandag tot de oncoloog ze meedeelt. Wat ik ook niet fijn vind. Twijfel, twijfel, wat zal ik doen? Ik denk dat ik maar tot maandag wacht. En als hij ze niet meedeelt, weet ik ook hoe laat het is...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Slecht nieuws (update)

Nieuwe behandeling (update)

Pijnmedicatie