Te vroeg victorie

 Te vroeg victorie


In mijn vorige post heb ik te vroeg victorie gekraaid. Ik ben nog niet thuis en denk pas na het weekend naar huis te kunnen...

Reden: gisteren weer onder volledige narcose en onder het mes.

Woensdag begon de dag al slecht: misselijk en weinig eetlust, in tegenstelling tot dinsdag waar ik me redelijk goed voelde. Woensdagnacht ging het van kwaad naar erger - nauwelijks geslapen en tegen einde van de nacht zo misselijk dat 'het' er allemaal uitkwam. Toen ik donderdag (gisteren dus) opstond en in de spiegel keek, wist ik niet wat ik zag: een walrus 🙈. Nee, heel mijn nek en gezicht waren gezwollen. Dokter erbij gehaald en die besliste om me weer te opereren, want was een interne bloeding, bloed was opgehoopt en kon niet weg, dus moest eruit via operatie...

Waarschijnlijk combinatie van factoren: klonters en bloedingen door nemen van bloedverdunners en dan nog eens door beschadiging bij het overgeven... Was alleszins iets dat ze hier nog nauwelijks gezien hebben - nabloedingen zo laat na de operatie. Moest weer met mij gebeuren 😔

Enfin, vandaag voel ik me beter, al wat kunnen eten en zo. Mijn gezicht is nog gezwollen van het vocht, dus ik zie er niet uit 🙈

Eerste chirurg zei me 'morgen naar huis', maar ik hoop eigenlijk pas later, want eerst wilden ze me ook al woensdag naar huis sturen, stel je voor dat ik dit thuis had voorgehad?!

Een tweede chirurg zei zondagavond of maandag naar huis, dat klinkt geruststellender.

We zien wel wanneer ik thuis ben, op een dag...!


Reacties

  1. Wat een pech, Katrien! Weet je nu al wanneer je naar huis mag? Of ben je er al 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Slecht nieuws (update)

Nieuwe behandeling (update)

Pijnmedicatie