Slecht nieuws (update)

Slecht nieuws (update)

Update: 18 keer chemo... Scan na de 9e keer... En daarna? Geen idee of ze dan nog iets voor mij in petto hebben... 

Afgelopen donderdag kregen we het slechtste nieuws dat we konden krijgen. Alé, het op 1 na slechtste nieuws. De immuuntherapie slaat niet aan, er zijn nieuwe letstels gevonden, deze keer in de lever. Er is geen studie meer voor mij, ze kunnen enkel een traditionele therapie voorstellen, eentje die ik al gehad heb. Chemo, taxol en carboplatinum, zelfde combinatie als ik 7 jaar geleden heb gehad.

Ik ben gebroken, Brecht is verdrietig maar houdt zich sterk, Eppo weet niet helemaal wat er gebeurt... Ik zie het niet zitten, opnieuw die chemo. Opnieuw een kap om mijn haar iet of wat te behouden. Opnieuw ijswanten en ijsschoenen om tegen te gaan dat de kleine zenuwen aan mijn vingers / tenen niet afsterven. Me opnieuw slecht voelen. Ik word al misselijk als ik er aan denk.

Start 10 juni, wekelijks. En ja, de geplande vakantie zullen we kunnen doen. Ze gaan ons ook niets meer in de weg leggen wat betreft 'eventuele levenskwaliteit'. Want wat rest er ons  nog? Wat rest er mij nog? Allemaal vragen waar niemand het antwoord op weet, maar waar ik het mijne van denk.

Bloemen die ik van Brecht kreeg, nog voor we dit slechte nieuws kregen, maar toen ik me ook al echt niet goed voelde. Alsof we het voelden aankomen...

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Nieuwe behandeling (update)

Pijnmedicatie